Novi Sad
21.11.2012.
16:10 > 09:23
Pokret Dveri oblepio je danas Novi Sad plakatima kojima poziva na ukidanje autonomije Vojvodine.
  • Marko

    11.03.2013 11:01
    svasta
    Sram VAS bilo ,RASPARCAVATE DRZAVU!!!! SLEPCI
  • 19.02.2013 12:01
    Autonomas gradi
    Dok sve placamo duplo Canak ce jos dve vile sagraditi na lipov gaj a vi vidite kome je dobro autonomasima ili srbiji
  • 19.02.2013 11:53
    AUTONOMASI
    Dodatna pokrajinska birokratija
    Dupla administracija
    Drzava u drzavi
    Novosadizacija
    Pare iz razvojne banke vojvodine,gde su
    Vojvodjanska policija
    Biznis autonomas ,politika lige i ds
    Podela pokrajinskog budzeta toga nema zato u vojvodini opstine dobijaju pare iz fonda srbije a gde autonomasi sklanjaju pare od duple administracije ajde sad ljudi da vidimo kad smo tako pametni vojvodjani
  • VOJVODJANIN

    27.11.2012 18:38
    BRE.........
    Прво би морали да науче како узречица - БРЕ- је настала од речи МАГАРЕ. То је не тако давно објаснио угледни професор књижевности и историчар, а из бгд-а је! Жао ми што нисам сачув*о текст из новина. Озбиљан коментар је дао на ову узречицу. Е сад, дал* има света на планети који више користи ову реч у међусобном разговору? Код нас у Војводини, та реч се није примила. Не користе је Војвођани. Они што је користе, нису одавде, углавном. Зато мислим да је ово *добар разлог* за оцепљење, кад већ воле ту теч да чују, и да ми користимо наше узречице. Имамо и* довољно, а и не - магарамо се. Даклем, јел, ВОЈВОДИНА држава!.Јестел* чули ви тамо- бре.
  • Kiborg

    26.11.2012 14:54
    @Anonimus
    Na limanu nema separatizma. Liman je 1,2,3,4
    Long live Oi!
  • Otac

    25.11.2012 15:27
    Dragi moji ...
    ... što za 20 godina gostovanja u Vojvodini niste naučili da pričate ekavicom .... avavavaavavavavavagrokavavavavavav .... Eto ...
  • hroničar

    24.11.2012 14:55
    Nije tačno, Čanak muze samo silikonke

    http://www.e-novine.com/files.php?file=photo/ekonomija/berze/bane-razno35/Canak_t_velika_899493080.jpg
  • DekiNS

    23.11.2012 20:07
    Када би само војвођанери знали да су им припадници Двери заправо другари...!
    Двери су вам српске колико је и АНТИФА за антифашизам-и једни и други су подвала за ову рају! Време је за неку бољу, неку лепшу и искренију-време је за Трећу Србију!
  • Otac

    23.11.2012 18:57
    Otac takođe - @Otac
    Pa ti ćeš bar moći da se buniš do mile volje. Znaš .... kad većina nešto odluči onda pametni zaćute a majmuni se bune :)))
    Doći će dan kad ćemo titlovati vesti sa RTS-a sa džukačkog na srpski! Naše žito, a naše i sito!!!
  • FCVV

    23.11.2012 14:37
    Tko zeli postati milijunas?
    https://wnymedia-cdn.s3.amazonaws.com/mufiles/3/files/2008/02/milioner.gif
  • 23.11.2012 11:41
    Meni nije jasno zasto srbija vekovima vodi samodestruktivnu politiku. Stvarno ne shvatam ove maloumnike koji podrzavaju ovakve debilne ideje. Zar su do te mere glupi pa ne mogu da vide da ce ovaj balavski ekstremizam proizvesti opasan odgovor ogromog broja gradjana Vojvodine, pa ce ne daj boze opet izbiti rat, u kom ce srbija kao i uvek da po**si. Dokle ce vise srbijanci da prizeljkuju nesto sto nije njihovo? Zar oni ne umeju da rade nesto, ili su od Turaka nasledili samo da kradu i lupaju poreze? Iako moram priznati da su pravi Turci, za razliku od ovih srbijanskih polu Turaka, usvojili neke evropske vrednosti, manire i sto je najvaznije imaju zelju za radom.

    Kao sto je Bjelo Dugme jedared upozorilo "Ko ne slusa pjesmu slusace oluju", tako im i ja ovim putem porucujem da poslusaju nasu pesmu.
    Dosta je bilo!

    http://www.youtube.com/watch?v=tmFQ6ROY-nk
  • 23.11.2012 11:05
    Prilicno je poznato, i mnogo puta pisano, da je prva republika koja se odvojila od SFRJ bila Srbija.
    Knjiga Srdje Popovica, One gorke suze posle (http://pescanik.net/..._suze_posle.pdf), za one kojima je Ustav interesantan koliko i telefonski imenik, elaborira tu cinjenicu:

    „Srbija je POSTALA NEZAVISNA DRZAVA po sopstvenom Ustavu od 28. septembra 1990. godine (donijetom vise od godinu dana prije kasnijeg proglasenja nezavisnosti Slovenije i Hrvatske, 8. oktobra 1991.). Ova cinjenica zamagljivana je Milosevicevom propagandom prema kojoj je uzrok rata bio ¨borba protiv separatizma¨. Ta cinjenica je zamagljivana iz straha od strane intervencije, jer toboz Milosevic cuva ¨teritorijalni integritet SFRJ¨, a ne vrsi agresiju na tudju teritoriju?!
    Naime, prema clanu 72. Ustava Republike Srbije iz 1990. godine: ¨Republika Srbije ureduje i obezbjeduje: suverenost, NEZAVISNOST i teritorijalnu cjelokupnost Republike Srbije i njen MEDJUNARODNI POLOZAJ i ODNOSE S DRUGIM DRZAVAMA i MEDJUNARODNIM ORGANIZACIJAMA¨, kao i "ODBRANU i bezbjednost Republike Srbije" (¨oruzanim snagama kojima u miru i ratu rukovodi Predsjednik Republike Srbije¨, clan 83 Ustava).
    Shodno tome, clanom 135. stav 2. Ustava Srbija se sama izuzima iz pravnog sistema SFRJ, za nju od tada zakoni SFRJ vise ne vaze. Tom odredbom se predvida PRAVO Srbije da, po svojoj volji, ¨postuje¨ savezne zakone jedino onda ¨kada joj je to u interesu¨. U pravu je ova klauzula poznata kao klauzula ¨si volam¨ (ako hocu) i ima dejstvo da ponistava svaku obavezu preuzetu pod ovim uslovom. Prirodno, ako imam pravo da radim ¨sta hocu¨, onda nemam nikakvu obavezu.
    Ubrzo zatim, dosljedna svojoj nezavisnosti i suverenosti, Srbija donosi niz zakona iz nadleznosti nekadasnje federacije kojima ureduje sopstvenu kreditnu i monetarnu politiku, sopstvenu politiku kontrole cijena, uvodi dazbine na robu iz inostranstva (i nekadasnjih republika SFRJ), naplacuje sopstvene carine itd.. i ukida niz zakona kojima je svrha provodenje nekadasnjeg saveznog zakonodavstva. Po zakonima SFRJ (koju toboz brani sam Milosevic) i srpski Ustav i srpsko zakonodavstvo tog vremena predstavljali bi najteza krivicna djela. Ali, Srbija je donosenjem tog Ustava postala suverena i nezavisna i time izuzeta iz jurisdikcije bivse SFRJ, pa ta djela niko nikada nije ni mogao da procesuira.
  • luka

    23.11.2012 08:30
    3,5 dinara
    Pitao sam dečka što im lepi ta plakate dali je dverjanin kaže da nije nego da ga plaćaju 3,5 dinara po komadu, odakle njima tolke pare ?
  • 23.11.2012 07:56
    Zasto bi bio REFERENDUM sada,

    Nije ga bilo ni kada je S.Milosevic preko noci pocistio sve NOVCANE rezerve Vojvodine,kada je sve dobrostojece firme Posta itd pripojio BG Srbiji
  • @NE - @Anonimus - REFERENDUM

    23.11.2012 02:58
    Pa jeste li se branili? Jel' bilo pokreta otpora, ili nesto slicno?
  • ime

    22.11.2012 20:05
    Naslov
    Dragim poklonicima nezavisnosti/autonomije:
    http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/354100/Biznismen-prisvojio-drzavno-zemljiste-i-prodao-ga-za-13-miliona-evra
  • BanatBanacanima

    22.11.2012 18:29
    ili ce Vojvodina ostati deo Srbije ili ce granice biti ne na Dunavu, vec na Tisi
  • NE

    22.11.2012 16:52
    @Anonimus - REFERENDUM
    "Hoće li neko već jednom da definitivno raspiše taj referendum pa da se više ne raspravljamao da li ima više onih za dalji saživot u ovoj Srbiji ili onih koji žele da sami idu dalje"

    Neće biti referendumaa, jer ga nije bilo ni 1918. Tada ste vojskom upali upali na teritoriju Vojvodine, započevši etničko čišćenje i kolonizaciju isključivo srpskim življem koja i dan danas traje. Referendume o pitanjima koja se tiču Vojvodine će održavati nezavisna Vojvodina, a ne Srbija niti ova kvislinška pokrajinska vlast.
  • 22.11.2012 13:43
    Autonomastvo je drugo ime za lopovluk!!!
  • 22.11.2012 13:14
    REFERENDUM
    Hoće li neko već jednom da definitivno raspiše taj referendum pa da se više ne raspravljamao da li ima više onih za dalji saživot u ovoj Srbiji ili onih koji žele da sami idu dalje
  • 22.11.2012 13:09
    liman 1i2 država i lepo svima naplaćivati prolaz do štranda
  • 22.11.2012 12:22
    S.
    Ma, ovo je zapravo super. Sto oni vise divljaju to ce pre ideja nezavisnosti postati dovoljno zastupljena.
  • janko

    22.11.2012 11:48
    @Пера
    a tek kako su junacki begali zeme i patriJote sa vekovnih ognjista
  • зики

    22.11.2012 10:55
    @Jan Chi
    А да Србија, малкице, укине Тебе и сличне Теби!?
  • Posmatrac

    22.11.2012 10:40
    @vojvodjanin zivele Dveri
    Ma nemoj mi kazat , kad zboris u ime Srbije onda si uvek fasista a kad protiv Srba onda domokrata ..hmm malo morgen
  • Jan Chi

    22.11.2012 10:26
    glasanje
    Kako se glasalo tako ce i biti. Samim tim da postoje Dveri koje imaju takav program i cinjenica da su ubaceni u koaliciju, sve govori. Umesto da se Dveri ukinu kao stranka koja promovise mrznju, oni su jos i na vlasti. Ako mene neko pita, mozda da ukinemo Republiku Srbiju!
  • Mislilac

    22.11.2012 09:50
    Hoće li
    Hoće li neko napraviti "Kontra Plakat"? Čekamo...
  • Gradjanin

    22.11.2012 09:41
    ...
    A budale.
  • Novosađanka

    22.11.2012 09:41
    Gospoda iz Dveri,ako se uopšte tako mogu nazvati,slobodno neka idu iz Vojvodine.Niko za njima neće žaliti.Kad su tako čuvarni i štedljivi zašto novac troše na plakate?!
  • Vojvodjanin

    22.11.2012 09:12
    Ma Dveri su najobicnija nacisticka organizacija, u prevodu zli i frustrirani ljudi.

    Ovaj poster me podseca na one sto su nacisti pravili prokazivajuci Jevreje kao pohlepne i zle.
  • 22.11.2012 09:01
    Dverjani idite na kosovo pa se tamo √urcite
    Iili necete jer od te tezge zivite i ovde maltretirate
  • ivo andrć

    22.11.2012 08:58
    nobelovac
    'Dodju vremena kad pametni zaćute,budale progovore...."
  • Sale

    22.11.2012 08:51
    Sremac
    I moj kraj da se odvoji od Vojvodine!
    Srem Sremcima! :)
  • 22.11.2012 08:40
    baš me briga
    "Lajte kere Jakobsfelda.."
  • Bojan

    22.11.2012 08:36
    Verovanje
    Četnici nego šta,mnogo ste vi gledali one komunističko partizanske filmove,pa ste i zastranili ,četnika je uvek bilo i biće.Još od hajdukovanja 15-16vek pa do danas,i uvek su bili uz narod svoj.A ovi drugi uz Narodni TREZOR (pa evo gde smo sad).Kuća mora da ima pravog DOMAĆINA . A ne ove autonomaške lakrdijaše ,,,potpomognute " nacionalistima iz nama okolnih zemalja sa po dva pasoša.
  • tri srca junačka

    22.11.2012 08:35
    Za sve je kriv Tadić
    Vas treba ukinuti bagro fašistička. Pošto ste kreacija DS-a nestaćete zajedno sa njima.

    Vojvođani, ne dozvolimo da propadnemo zajedno sa Srbijom, ne budimo mazohisti. Mislite na svoju decu.
  • obrt na obrt

    22.11.2012 08:31
    >>Autonomija ima smisla kada imaš koristi od nje, a pošto su nam dzepovi sve prazniji ne vidim svrhu postojanja autonomije, imamo duple troškove održavanja parlamenta.

    Država ima smisla kada imaš koristi od nje, a pošto su nam džepovi sve prazniji ne vidm svrhu postojanja države Srbije, samo imamo duple troškove održavanja Vlade.

  • obrt na obrt

    22.11.2012 08:28
    @pera
    "Пера - Војводина
    Кад видим ко захтева Војводину државу, сетих се како су бежали,ономад,од јогурта на таван..."

    Kad vidim ko zahteva ukidanje Vojvodine, setim se kako su bežali onomad traktorima, pa slali Vojvođane da tuku njihove ratove i brane njihove kuće...
  • Novosadjanin

    22.11.2012 08:13
    bruka
    U Beogradu je niko nece da radi ispod 50000 dinara,u Vojvodini se radi i za 20000,u Beogradu pomazu Zvezdu sa 5000000 miliona eura a Vojvodinu kradu na utakmicama,U beogradu nas nazivaju "pola madjar pola ustasa" u Vojvodini se zaradi 40% REPUBLICKOG Budzeta.Onda covek treba da se zapita ko je ovde lud?Pa ideju o autonomiji su stvorili upravo oni koji se tako zdusno bore protiv nje.Ako ovako nastave gospoda Don Kihotovci mi cemo vrlo brzo biti DRZAVA VOJVODINA.I nece nas peci savest jer ste Vi gospodo pokvarili sve sto je nekad postojolo.
  • Scotch Bonnet

    22.11.2012 08:04
    E
    Kosovo je Srbija = 650.000 Evra dnevno. Dverjani sta kazete na ovaj veliko-serBski-patriJoCki potez?

    Pajtic i Canak su amateri u poredjenju sa vasim mentorima.
  • С времена на време

    22.11.2012 07:37
    Лиман држава!
  • vex

    22.11.2012 07:36
    Mislim...
    Da bi najbolje bilo da se u Novom Pazaru aktiviraju Dverjani... Ipak ih finansiraju fantomske "četničke" organizacije iz Amerike... Mislite o tome. Ko je potpaljivao YU rat a kasnije preko ćerki firmi finansirao oružije?
  • 22.11.2012 07:16
    Sovra
    Gospodo iz dveri od Slovenije smo tražili da ostane u SFRJ pa smo izgubili rat od njihove TO,od Hrvata smo tražili Vukovar,autonomije razne pa smo i od njih izgubili rat,tražili smo kosovo pa smo i to izgubili,a kasnije smo bili zadovoljni onim što smo dobili.Lepo bih vas zamolio nemojte više vi,Koštunica,Radikali,Nikolić i ostale "patriote# štititi srpske interese.Jer ćete primorati nas Srbe iz Vojvodine da se ozbiljno porazmislimo o svemu.
  • Lala sa Limana

    22.11.2012 06:41
    Idite na Kosovo
    Bolje idite na Kosovo i ukinite njihovu "autonomiju"!
  • Пера

    22.11.2012 06:38
    Војводина
    Кад видим ко захтева Војводину државу, сетих се како су бежали,ономад,од јогурта на таван.....
  • Obrad

    22.11.2012 06:35
    Nesposobni da vode autonomiju
    Činjenice govore da je bivša ekipa sa vlasti u naše ime posvadjala nas sa ostatkom Srbije, dobro napunila svoje dzepove a naše ispraznila. Zamišljam kako bi tek prošli da smo država, verovatno kao privatizacija šećerana. Autonomija ima smisla kada imaš koristi od nje, a pošto su nam dzepovi sve prazniji ne vidim svrhu postojanja autonomije, imamo duple troškove održavanja parlamenta.
  • Пера

    22.11.2012 06:28
    Плакат
    Сјајно урађено, а још и истинито.
  • Shin Sekai

    22.11.2012 05:52
    Naravno, treba nam sto veci centralizam, da sve pare mogu da ostanu u BGu. Realno budzet Beograda je 100 milijardi dinara, a opet ima 10 milijardi deficita. Takodje ima uvozni deficit od 20%, a Vojvodina suficit od 10%. Neodrziv je ekonomski, komunalno i demografski i zato cela Srbija mora da placa. Da je pravde odavno bi se isti raspao.
  • 22.11.2012 04:29
    uuuaaaaaaaa devedesete
    koliko je malo potrebno da se povampire aveti devedesetih
  • Potpisite

    22.11.2012 04:13
    i Vi PETICIJU
    Velike Vojvodjanske Narodne Skupstine na "Slobodnoj Vojvodini.org". Odgovorite D(Z)verima.
  • Težak izbor

    22.11.2012 03:59
    Između dva zla
    Ovakav potcenjivački odnos Srbije prema Vojvodini ne vodi nikud i to bi Srbija trebala da shvati. Ustav se poštuje samo ako Beogradu odgovara.
    S druge strane, najnovija događanja (haška presuda hrvatskim generalima i Nikolićev "sporazum" sa Mađarskom o jednakosti žrtava) bude zebnju da se mogu ponoviti događaji iz II sv. rata. O Raciji se zna dosta, ali govori malo. O masovnim streljanjima u Banatu je snimljen "Salaš u malom ritu", ali malo ko zna da "kancelar Šicer" nije bio Nemac, već Hrvat, Juraj Špiler. O teškim zlodelima ustaša u Sremu se uopšte ne priča. Stotine hiljada ljudi je tada proterano iz Vojvodine upravo u tu Srbiju. Toga se takođe treba setiti.
    Jedino pametno rešenje je normalna Vojvodina u normalnoj Srbiji. U protivnom propadaju obe.
  • Burek

    22.11.2012 00:38
    Da li imate neki argument
    Sta je sporno na ovom plakatu draga braco iz srpske (a cija bi bila?!) Vojvodine ? Da li se dvojac sa slike omastio tokom godina provedenih na vlasti ili ne ? I zasto Canka ne nazivate huliganom ? Zbog cega je on razlicit, od ostalih gradjana ?
  • 21.11.2012 23:47
    "Komentator - Pitam se
    Ko vama ostalima daje za pravo da terorisete vecinu stanovnika pokrajine izjavama da Vojvodina treba da bude nezavisna? Mada razumem, svakako ste samo stranacki vojnici, pa je sasvim jasno odakle takav "stav" koji su drugi smislili za vas. Samo da se zna, ogromna vecina obrazovanih ljudi se ne slaze sa datim "stavovima"."

    Ko te terorise mangupe? Pa vasi sinovci bacaju molotovljeve koktele i prebijaju gradane na ulici.
    Svi vi veliki nacionalisti ste mali ljudi, koij nemate nista sem naziva koji nicime niste zasluzili ni trudom postigli.Daj statistiku.
  • 21.11.2012 23:45
    "Radoslav Novi Sad"

    Ce ti da me isteras bre?
    Dosta su me terali fasisti iz Hrvacku i Bosnu,
    e vala ovi Srbijanci neceju.
  • TT

    21.11.2012 23:35
    rešenje
    suvišna administracija je ona u beogradu.
    Dzveri hvala vam što ubrzavate proces osamostaljenja Vojvodine. U znak zahvalnosti ćemo vam organizovati prevoz do granice nakon oslobođenja.
  • ЛАЛОШ СРБИН АУТОХТОНИ

    21.11.2012 23:31
    ВОЛЕМ СИВЕ КОМЕНТАРЕ
    Истина! Браво!
  • Animator

    21.11.2012 23:03
    Smešni su ovi fašisti !
    Najluđe od svega je što Čanka i Pajtića stavljaju u "isti koš".

    Pajtić je ozbiljan političar, dok je Čanak skandal-majstor.

    Ali Dveri...pa samo postojanje te ekipe je poraz za Vojvodinu!
  • Samo

    21.11.2012 22:11
    polako
    Psi laju, karavani prolaze.....Pustite ih neka prde, i onako to nema nikakvog uticaja....bice sta biti mora, zna se...
  • G

    21.11.2012 21:50
    @Tea - a što vi ne napustite Srbiju ako vam smeta? Vojvodina nikada u svojoj istoriji nije bila država pa da je može neko ukidati - takvim komentarima i stavovima se priziva građanski rat gospođo, osim ako smatrate da će stanovnici Vojvodine koji ne misle isto kao vi da mirno dozvole povampirenim fašistima da ih proteraju sa sopstvene zemlje?
    Imate na raspolaganju sve regularne alate da postignete to čemu lično težite - ali imate otežavajuću okolnost da isto kao vi mora misliti većina stanovnika neke oblasti, isto kao što ovoj grupici fašista sa plakatima treba većina da nešto promene, a koju nemaju. I draga gospođo to opet ne znači da imate pravo da svojatate celu teritoriju Vojvodine, osim ako vi zaista smatrate da će stanovnici Zemuna, Pančeva, Novog Beograda i ostalih naselja ekonomski okrenutih Beogradu da zaista prihvate da im neko na reci udari granicu. Ako to zaista smatrate, potrebno vam je lečenje.
  • лука

    21.11.2012 21:30
    смешно
    тај плакат је настао прошле године у јуну а творац је био мирослав паровић а ови јадни дверљани га сада опет користе нису могли нешто ново да смисле, како су јадни и смешни, још нешто што је занимљиво, у кампањи ретко је ко спомињао двери а сада их сви жути медији објављују сваке недеље.
  • mrva

    21.11.2012 21:19
    Podrska plakatu, posto se ovako daje znacaj temi, podpiruje vatra i pre ce da nam dozlogrdi! Da se autonomija ne nagovestava ne bi se oni primali!

    Ali svaka cast za sanke:)
  • Marina

    21.11.2012 21:15
    Koješta
    Te Dveri nemaju druga posla ni nešto pametno da promovišu,nego da u sred NS guraju prst u oko svim Vojvođanima,da huškaju i šire svoju zadrtost.A od kojih para su štamp.te plakate?
  • marko m

    21.11.2012 21:15
    srećasrećaradost
    Joj, neka kače, samo nek kače, neka celu Vojvodinu izlepe! Svaki ovakav plakat i mi smo za milimetar bliži nezavisnosti :D
  • avtomonash

    21.11.2012 21:13
    dajte povraćaj
    Onaj ko se zbog ovoga potresao nije normalan. Dveri su toliko "jaka" i "originalna" stranka da recikliraju plakate koje su kačili u pre nekoliko godina, toliko o dobrom ulaganju ruskih para.
  • Otac takođe

    21.11.2012 21:00
    @Otac
    A šta će te sa nama koji smo takođe očevi, koji smo takođe starosedeoci a voljni smo poginuti da takvi pasoši nikad ne ugledaju svetlost dana? Ja sam rekao šta sam voljan i spreman a jesi li i ti?
  • Otac

    21.11.2012 20:36
    Imaćemo mi ...
    ... uskoro i SVOJ pasoš. Vrlo brzo :)Gospodo iz Dveri poslušajte gospodina Gotovinu i vratite se kući, mi plaćamo put od onih 7%
  • babaroga

    21.11.2012 20:33
    računica
    nešto sam načula da je za doček nove godine ovaj put potrebno više novca, iako se ne zna šta će biti i ko će nastupiti. pretpostavljam da su zverkani od toga štampali plakate, a posle lepo napravili zakusku, i napunili stomake više nego ovi sa slike.
  • Profa

    21.11.2012 20:27
    Od autonomije Vojvodine trenutno imaju koristi DS, LSV, koi miju nerealno velik broj poslanika u odnosu na broj osvojenih glasova, zbog nakardnog izbornog sistema. Pokupili su funkcije, a mi im obezbeđujemo plate. S obzirom da već plaćamo funkcije u Beogradu, nema potrebe da to radimo ponovo posebno za Vojvodinu. Pravo rešenje za Srbiju je ukidanje sadašnjih okruga i autonomije Vojvodine, a formiranje regija, kojih ne sme biti više od 5 ili 6 i koje će biti podeljene na opštine. Organima regije dati veće ingerencije iz oblasti poljoprivrede, privrede, saobraćaja,... Novac kojim se finansira rad sadašnjih okružnih i vojvođanskih organa usmeriti u rad organa novoformiranih regija
  • 21.11.2012 20:26
    Pravi Vojvodjanin
    Ko voli dveri-zveri utero si materi!
  • janko

    21.11.2012 20:06
    tarabici
    predvideli su ova dagadjanja na balkanu, i da ce se zavrsiti tamo gde su u zapoceli... a i neku sljivu spominju
  • nauci pa se neces pitati

    21.11.2012 19:41
    A ti sto kazes da se pitas
    Ko tebi daje pravo da u tudje ime govoris i iznosis neproverene i netacne podatke?
    E,stvarno mi je dosta ovih drskih, nekulturnih i neobavestenih pametnjakovica!
  • 21.11.2012 19:40
    Voša
    Ovi pametnjakovići iz DVERI su se baš naoštrili da razbijaju Srbiju.Masnobradi popovi bi mogli da utiču na njihove prazne glave kako bi se prizvali pameti.
  • drula

    21.11.2012 19:30
    Banat drzava!
  • heh

    21.11.2012 19:27
    Paa da ne gresimo dusu, jedno su u pravu, nasim regularnim borcima za Vojvodinu je ista borba poprilicno napunila i puni stomake... Ispasce da ce dverani ovakvim aktivnostima vise pomoci osamostaljivanje Vojvodine nego ovi pod drvetom, samo nek dizu galamu i privuku paznju onih koji se stvarno pitaju. Joj srbi, pa koliko je lekcija potrebno? Hocete li ikad nauciti?
  • Galawix

    21.11.2012 19:13
    Hmmm @Niki
    Brekavac.
  • Ilija

    21.11.2012 18:53
    Spomenik
    Zanima me sto ce Dveri preduzeti povodom spomenika teroristima u Presevu,mozda ih plakatima ubede da ga sklone!!!
  • Don Juan

    21.11.2012 18:52
    Ove budale sto pisu da treba ukinuti autonomiju Vojvodine jer je ovo "Srbija" nek se malo edukuju sta uopste autonomija znaci....... Sasvim je drugo pitanje da l' Vojvodina treba da postane republika i da se odvoji od Srbije...... Ako vecina Srba razmislja ovako ko Zveri ja mislim da treba pod hitno...... al srecom ne razmislja.
  • Tea

    21.11.2012 18:43
    Kome smeta Vojvodina neka ide u srce Srbije i tamo ukida drzavu.Jedino pravo je Vojvodina drzava.
  • Djilasovi puleni

    21.11.2012 18:39
    Djilasove Dveri
    Oni su projekat DS, skoro celokupno članstvo ih napustilo kada su terali odbornike u NS da ne ulaskom u vlast sa SNS ostave DS i ligu na vlasti. Lažni crkvenjaci kojima nije sveta ni crkva koju su zloupotrebljavaju, zato su i izbačeni iz patrijaršije...
  • komentator

    21.11.2012 18:38
    Pitam se
    Ko vama ostalima daje za pravo da terorisete vecinu stanovnika pokrajine izjavama da Vojvodina treba da bude nezavisna? Mada razumem, svakako ste samo stranacki vojnici, pa je sasvim jasno odakle takav "stav" koji su drugi smislili za vas. Samo da se zna, ogromna vecina obrazovanih ljudi se ne slaze sa datim "stavovima".
  • BanatBanacanima

    21.11.2012 18:35
    a gde su zapoceli svoju akciju? u Banatu naravno!

    dobro je Bosko Obradovic i rekao, zasto se ne bi ukinula autonomija i tih 7% ulozilo u razvoj lokalnih samouprava Vojvodine?

    ne, jer ce tada autonomasi iz Novog Sada ostati praznih dzepova

    podrska za Dveri!
  • medicinar

    21.11.2012 18:12
    Ne brinite, sve ce to biti lepo prelepljeno plakatima Koncerta Godine :*
  • Radoslav Novi Sad

    21.11.2012 18:04
    Svakako treba ukinuti autonomiju, to je nepotrebno, Srbija je nasa mila zemlja, kome se ne svidja moze napolje kod EU DUSMANA....odmah
  • 21.11.2012 18:01
    Naj glasniji su potomci K&K heroja od 1914-1918 godine. Nosite li ordenje koje su dobili vaši dedovi i pradedovi u Srbiji?
    Žao vam K&K monarhije?
    Imate pasoše Srbije-idite i K&K-zemlje naslednice i evropujte naširoko i nadugačko,skinite nam se više, dosadili ste kao Kalimero..."nepravda,pa to ti je".
  • Slaninar Zapad

    21.11.2012 18:01
    Anti Dveri
    Ovo je stari plakat, tupsoni su ovo lepili još pre godinu-dve.

    Jeste, imamo suvišnu administraciju i treba je ukinuti. Onu u Beogradu.
  • 21.11.2012 17:21
    Nas glas u Vojvodini
    VOLIM DVERI
  • ZoranNS

    21.11.2012 17:18
    Dveri, junačine, prvo u Pazar
    Dveri, idite redom, pustite Vojvodinu, najpotrebniji ste u Novom Pazaru. Jasno nećete, požutele vam gaće od junaštva, lako je u pitomoj Vojvodini, mi skoro da smo navikli, sretali smo tokom istorije razne budale, vi ste samo još jedni od mnogih.
  • Goran

    21.11.2012 17:04
    Slazem se, treba ukinuti autonomiju Vojvodini i ukinuti i pokrajnu totalno posto smo se za nju borili godinama i ne dobijamo je. Posto je ne dobijamo, mislim da treba da odustanemo od te borbe.

    Vojvodina treba da bude samostalna DRZAVA. Tacka.

    A Dveri posto su za ovu logistiku bih molio da mi se jave, pa da podele svoj licni novcanik samnom. Sta ima veze, ja sam Srbin i ovo je Srbija. Dajte nam svoje novcanike, posto se za to zalazete i u drzavi.
  • Lala

    21.11.2012 17:04
    Ko muze Vošu?
    http://imageshack.us/a/img827/5733/vojvodina5.jpg
  • -

    21.11.2012 16:54
    -
    autor ovoga ce biti direktor kc posto im se fajgelj preselio u drugi tabor
  • Gruban Malic

    21.11.2012 16:50
    da nije zalosno bilo bi smesno...
    Ovi likovi iz te klerofasisticke organizacije bi trebali da se pokriju usima i da cute, dok ne smisle nesto pametno! Iako sumnjam da su tako nesto u stanju!!!
  • humor

    21.11.2012 16:46
    za smesku
    bre ovija si imadu,dobro da si je muzara mlecna,sto bi si bilo da je vo
  • kontra

    21.11.2012 16:38
    Treba ukinuti Srbiju.
  • kacusa

    21.11.2012 16:31
    alo breeeeeeeeeeeeeeeee
    zivela vojvodina,bila je i ostace autonomna pokrajina vojvodina,ako se nesto nepreokrene na nasu pozitivnu stranu,a to je da budemo samostalni i odvojeni.poz.od novosadjanke.
  • 21.11.2012 16:31
    Ako srbijanska vlast nastavi ovakvim dobronamernim plakatama da lepi grad, najverovatnije ce i Vojvodina uskoro biti samostalna

    a da Srbija kosta Vojvodinu mnogo, bome kosta

    a Dveri, e oni i USTAVOM zagarantoaih 7% bi zeleli umesto da ostane u Vojvodini, prelije se u
    njihov djep i u djepove bivsih radikala sadasnjih naprednjaka
    je Dveri su glasnogovornici naprednjaka i socijalista
  • TT

    21.11.2012 16:21
    ukidanje dveri
    Podrška Vojvođanima i treba ukinuti dveri i ostale klerofašiste, VOJVODINA JE OVO (BRE)!
  • Neko

    21.11.2012 16:20
    5 bambija za dveri
    peta dimenzija originalnosti, a ni ovi sto gledaju kursadzije ne bi im se nasmejali.
  • НИКИ

    21.11.2012 16:17
    ПОДРШКА
    Подршка Дверима и треба укинути аутономију СРБИЈА ЈЕ ОВО БРЕ !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna